úterý 6. února 2018

Jedničkáři

Neznámá ves, neznámé děti (On a Ona), neznámá matka, ráno po úspěšném startu Falconu Heavy.

On: "Se mi teda líbí, ten jeho styl. Vyrobit si červenej kabriolet a frk, poslat ho na Mars."

Ona: - pohlédne směrem k vysvědčení, jež ještě leží na stole: "By mě vlastně zajímalo, jaký měl Elon Musk známky."

Matka: "No, mám takový pocit, že člověk, který místo závaží pošle do vesmíru vlastní sporťák, možná nebyl vzorný žák."

On (rozhodně): "Elon Musk je jasnej trojkař."

Matka: "???"

On: "Jo, to je úplně jasný. Ale fakt dobrej trojkař, asi nejlepší, co znám!"

Matka: "???"

On: "No, vždyť jsi nedávno říkala, že se ukázalo, že trojkaři zakládaj úspěšný firmy a zaměstnávaj jedničkáře. Musk je úspěšněj a navíc - já myslím, že na takovou raketu bylo fakt potřeba hodně jedničkářů!"

On - směrem k sestře: "Ty to máš dobrý, seš jedničkář, ty bys tam mohla pracovat. Já nevim, teda..."

Ona - soucitně: "Hele, dvojek máš jenom pár, to dáš. A navíc - na rozdíl ode mne klidně můžeš bejt i trojkař a vymyslíš si vlastní raketu, ne?"

Žádné komentáře:

Okomentovat