čtvrtek 28. dubna 2016

Zákaz tělocviku

Neznámá ves, odpoledne před školou.

Syn má měsíc zahojený nalomený malíček na noze (fotbal bez bačkor). Již celý týden sundanou sádru ze zápěstí (skateboard). Má za sebou první den bez obinadla z již skoro zahojeného vypáčeného palce u ruky (poskakování za jízdy v autobuse).

Zdravé a zhojené dítě nápadně pajdá směrem k matce.

Matka (nevěřícně): "????"

Syn: "Já sem nějak divně doskočil na kotník."

Matka (s lehkou hysterií): "Jak jako doskočil? Ty jsi někde skákal? Máš ještě zakázaný cvičit!"

Syn: "Né, to nebylo při tělocviku. Já jsem vyskočil pak, odpoledne, v družině."

Syn: "Já jsem při tělocviku seděl na lavičce. A při vycházce s družinou jsem šel v klidu."

Syn: "Ale pak jsem ti měl takovou radost, že jsme našli živou žížalu. Až jsem z toho vyskočil metr nad zem."

Žádné komentáře:

Okomentovat