středa 27. ledna 2016

Porušení školního řádu

Neznámá ves, neznámí lidé, notýsek s poznámkou.

Matka: "Porušení školního řádu? Co jsi dělalo?"

Ono (trpitelsky a ukřivděně): "Mělo jsem žízeň!"

Matka: "Jak to souvisí s porušením školního řádu?"

Ono: "My si s R. schováváme věci. Já bych mu pití teda nikdy neschovalo, ale on mi ho schoval. A já mělo žízeň, tak jsem řeklo M."

Pauza.

Matka: "Jak to souvisí s porušením školního řádu?"

Ono: "No a M řekl, ať se napiju, ale že pak něco - a to si mumlal do hlavy. A když jsem se zeptalo, co říká, že prý až se napiju."

Matka: "Školní řád?"

Ono: "No a M pak řekl, že musím hrát na Jurský slepice! Já nechtělo! Já muselo!"

Matka: "Jurské slepice porušují školní řád?"

Ono: "To nám právě paní učitelka dopředu neřekla. Až když to psala!"

Matka: "A jak Jurské slepice porušily školní řád?"

Ono: "No, to sou dravý slepice, co chytají pomalé lidi. A K. byl pomalej a M. ho strčila a on se naštval a strčil jí na topení. Já jsem nikoho nestrkal! Já měl žízeň!"

Matka: "Školní řád?"

Ono: "No právě, jak měla M. to červený oko a trochu krve kolem něj, tak paní učitelka řekla, že všichni si napíšeme do deníčku, že jsme porušili školní řád."

Matka: "A jak jste ho porušili?"

Ono: "Já NEVÍM! Já mělo žízeň!"

/opakujte 100x/

Žádné komentáře:

Okomentovat