úterý 18. června 2019

Žena v nesnázích

Neznámí lidé, neznámý servis, neznámé auto.
Muž, žena.

Prolog (cca před dvěma týdny):
Muž: "Objednal jsem tě do toho servisu, koukal jsem ti do kalendáře, že máš schůzku v 10:00, tak jsem to dal na 8:15, to stihneš, hotoví budou do večera, takže i když já budu v Brně, zvládneš večerní rozvoz - svoz."

Žena: "OK."

Den D., Hodina H., Servis S.

Rozšafný servisman: "A copak tu chcete paninko?"

Žena: "Mám tu domluvený servis."

Rozšafný, ale přísný servisman: "To teda nemáte, paninko. Jak že se jmenujete? Hlouzková? Ne, nic takového tu nemáme."

Žena: "Ale máme, manžel Hlouzek to domluvil na osmou."

Servisman:"Ahá, Hlouzek je tu na 11:15."

Žena: "Cože? Ne, je to na 8:15, v 11 musím někde bejt!"

Servisman: "Ne, v 11:15 máte bejt v servisu, paninko, páč to tu mám napsaný!"

Žena (zoufale): "Prosim vás, a nemohl byste to auto převzít teď?"

Servisman: "No to bych teda nemohl, my jsme víc značek, já dělám jinou, jakbychtoasiudělal, navíc přijde někdo jinej, že jo!"

Ženě to konečně došlo. Startuje záložní program "Žena v nesnázích": "Podívejte, on to asi manžel špatně domluvil. Ale teď je na služební cestě, asi to popletl, nevím co mám dělat, víte, já jsem úplně bezradná, ale vy byste mi jistě zvládl pomoci."

Servisman v sobě právě objevil galantního rytíře: "No, to ten váš Hlouzek to teda zmotal, žejo, víte, paninko, ale nějak se domluvíme, měl jsem mít pána, je zpožděnej, tak já to auto převezmu."

Servisman už je v dobré náladě, je tedy i čas na žert: "Aha, koukám, že jste Hlouzková, manžel Hlouzek, to jste asi ta emancipovaná žena, co nemá stejný příjmení jako manžel, co paninko?"

Žena v nesnázích mává řasami a vypadá tak nejméně emancipovaně, jak je to jen v jejím případě možné. 

U auta Servisman popatří na SPZ, světácky mrkne a dí: "Za týden vám propadne technická, paninko."

Žena v nesnázích: "Och, já vím, proto jsme teď objednaní do servisu, abyste to zkontrolovali a opravili, co je třeba víte?"

Žena: "Například mám asi utržený výfuk, už dva týdny dělá velký rámus."

Servisman: "Tak to jste měla jet hned do servisu."

Žena: "No, to to právě manžel před dvěma týdny objednal na první volný termín, víte?"

Servisman: "Hm, ale bez výfuku to neprojde tou technickou."

Žena: "A proto jsme tady v servisu, že, abyste to opravili."

Servisman odborně převezme auto a přislíbí ženě, že 100 %, na tuty, určitě bude auto hotové do 17:00.

Žena je totiž odpoledne celkem nutně potřebuje.


Právě volali ze servisu.

Auto bude za dva dny.


Žádné komentáře:

Okomentovat