pondělí 15. února 2016

Blondýna to zvládne

Ze šumu kontinua se vynořuje pracovní porada. Jsme zhruba uprostřed známého vesmíru, byť trochu na pokraji horizontu událostí. V místnosti je cca 20 mužů a dvě ženy, všichni podobného pracovního zařazení.

Následující rozhovor je zaznamenán zatraceně zkresleně, neboť nedokonalý mozek naslouchající osoby pravděpodobně zbytečně akcentoval určité prvky jednání.

Muž 1: "A já si myslím, že tohle, o čem mluvíme, prostě není odborná práce. Že by stačilo najmout nějakou blondýnu, který by člověk řekl rámcově, o co jde a ona to dodělala."

Muž 2: "Já mám dobrý zkušenosti s těma ženskejma ze sousedního oddělení."

Muž 1: "To nikdy nefungovalo, než jsem zjistil, která blondýna má tu klíčovou informaci, musel jsem mluvit asi se sedmi z nich."

Muž XY: "Ale nějakou tu ženskou bysme tu na to mít mohli, ne?"

Několik jiných mužů si myslí, že je to přece jen odborná práce a že si ji tedy udělají sami.

Ženy mlčí. Jsou tmavovlasé.

Žádné komentáře:

Okomentovat