středa 22. dubna 2015

Alfasamci

Neznámý penzion uprostřed neznámé vysočiny, prolejzačka ve tvaru obří lodě, dvě obří betonové houby a dva malí alfa samci ve věku 6 a 8 let.

Alfa 1: "Vylezl jsem až sem ke kormidlu!"
Alfa 2: "Pchá, jsem sice níž, ale vyšplhal jsem tam po laně."
Alfa 1: "A já teď seskočím!"
Alfa 2: "A já ve skoku udělám salto."

Pauza pod prolejzačkou.

Alfa 1: "Ve škole jsme se učili počítat do tisíce."
Alfa 2: "Umím počítat do pěti tisíc a to jsme se to ani neučili."

Kolemjdoucí matka: "A už jste oblezli ty houby?"

O půl hodiny později leží obě alfy pod houbami.

Alfa 1: "To jsem se praštil! Vůbec si nepamatuju posledních pět minut! Mám otřesk mozku!"
Alfa 1 vypadá nejistě a zaraženě a jeví nezvyklý klid.

Alfa 2: "Hm, to já nemám. Já jel po zádech a jen se dvakrát praštil hlavou. Můj pád byl dobrej."

Alfa 1 ožívá: "Jo, to můj, ten byl! Praštil jsem se hlavou asi třikrát a pak jsem taky udělal takový salto a dopadl na záda. Ale jinak si posledních pět minut nepamatuju, protože mám otřesk mozku!"

Žádné komentáře:

Okomentovat