úterý 24. září 2019

Vpravo dole

Neznámá ves, neznámý Mars, neznámá Venuše.
Na stole leží Venuši adresovaná pozvánka na slavnostní recepci vyslanectví nejmenované asijské země, co ji za své území považuje jiná velká nejmenovaná asijská země.

Venuše (natěšeně): "Tak půjdem?"
Mars: "Cože? A proč jako?"
Venuše: "Tak za prvé mi už asi deset let nepřišla pozvánka s R. S. V. P. na pořádnou snobštinu a tipuju, že deset let zas nepřijde. Navíc je to výraz podpory té menší zemi a odpory té partě, co podporuje tu větší!"
Mars: "Hm.... ale je to taky pro manžely?"
Mars studuje pozvánku.

Venuše: "Jo, tak to nevím, já jsem se zarazila na tý části s dress code jak tam píšou ty koktejlový šaty, budu si je muset koupit, tak jsem pak ani dál nečetla..."
Mars: "Koktejlový šaty je úplně poslední slovo prťavým písmem vpravo dole."
Venuše: "Vidíš... já to asi četla z toho pravýho rohu od těch opravdu důležitejch informací, víš?"

Žádné komentáře:

Okomentovat